ر
-
رانيا حافظ، محمد فوزي،
EXPLORING THE PERCEPTIONS OF EGYPTIAN HOTEL MANAGEMENT EDUCATORS TOWARD TEACHING ALCOHOL SERVICE [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 89-102]
-
رغدة معوض، أکمل رمضان، محمد عنتر،
التحکيم الالکترونى فى منازعات السياحة الالکترونية [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 154-176]
ش
-
شحاتة، حسام سعيد
THE IMPACT OF SERVICE QUALITY ATTRIBUTES ON CUSTOMERS’ TIPPING BEHAVIOR IN EGYPTIAN RESTAURANTS [المجلد 12، العدد 2، 2015، الصفحة 35-50]
ص
-
صبحي، هبة الله
DISPUTES OVER PRIVATE PROPERTY RIGHTS IN DEIR EL-MADIN [المجلد 12، العدد 2، 2015، الصفحة 1-11]
ف
-
فرج، سهى بهجت
MEASURING CUSTOMER’S SATISFACTION AS A TOOL TO IMPROVE THE QUALITY OF SERVICES IN EGYPTIAN SPAS (SPAS IN CAIRO CITY AS A CASE STUDY) [المجلد 12، العدد 2، 2015، الصفحة 77-88]
ک
-
کتات، ساره السيد
THE ICONOGRAPHY AND FUNCTION OF WINGED GODS IN EGYPT DURING THE GRÆCO-ROMAN PERIOD [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 47-70]
م
-
مجدي، هبة
THE HISTORY OF THE CAVE-CHURCH IN COPTIC EGYPT [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 24-46]
-
محمد، حميده عبد السميع
ASSESSING THE BALANCED SCORECARD AS A PERFORMANCE MEASUREMENT SYSTEM IN TRAVEL AGENCIES [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 135-153]
-
محمد شديد، محمد سليمان،
THE INFLUENCE OF TECHNOLOGICAL INNOVATION ON TOURISM ENTERPRISES’ PERFORMANCE: A COMPARATIVE STUDY OF TRAVEL AGENTS AND HOTELS IN EGYPT [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 119-134]
-
محمد عنتر، محمد عبد العاطي،
ATTITUDES TOWARDS RELUCTANCE TO WORK IN THE EGYPTIAN TOURISM SECTOR [المجلد 12، العدد 2، 2015، الصفحة 89-102]
-
محمود، منال
THE ICONOGRAPHY OF COPTIC INCENSE BURNER ON THE MURALS OF MONASTERIES [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 1-23]
ه
-
هالة نبيل هلالى، أمانى نبيل بشاى، سمر محمد سلامة،
دور فکر المسئولية الاجتماعية في تعزيز توجه التسويق المجتمعي لشرکات السياحة وشرکات الطييران بالتطبيق على مصر [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 177-200]
-
هاني عاطف، جيهان نبيل،
INFORMATION TECHNOLOGY IMPACT ON HOTEL BUSINESS SUSTAINABILITY “BRINGING BEST PRACTICES TO IMPROVE THE HOTEL PERFORMANCE” [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 71-88]
-
هلالي، هالة نبيل
COOPETITION STRATEGY AND TOURISM BUSINESS: AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF EGYPTIAN TOURISM SMES [المجلد 12، العدد 1، 2015، الصفحة 103-118]
-
هلالي، هالة نبيل
STUDYING TOURISM WEBSITES AND THE EFFECTS OF ONLINE SOCIAL MEDIA [المجلد 12، العدد 2، 2015، الصفحة 125-140]
لا يطابق الاستعلام الخاص بك مع أي بند